Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Jestem od ok. roku klientka sieci play. Od paru dni (blisko 5) obsługa klienta wydzwaniala do mnie w każdy dzien roboczy 5-6 razy dziennie nie mogac sie dodzwonic (w pracy nie moge odbierac prywatnych telefonow), przez co codziennie mialam rozladowana baterie w komorce. W konu W czwartek po 5 nie udanych polaczeniach, wychodzac z pracy odebralam 6 z nich. Na wstepie rozmowy z konsultantka zaznaczylam ze prosze przejsc do meritum, poniewaz NIE MOGĘ w tym momencie rozmawiac. Pani zignorowala moja prosbe, zanim powiedziala po co wogole dzwoni zadala mi blisko 6 (!) szczegolowyh pytan weryfikacyjnych, po czym zaczela szczegolowo omawiac moja stawka za minute polaczenia, caly czas nie informujac mnie po co dzwoni. Po10 minucie polaczenia zaczela szczegolowo omawiac warunki produktu, gdy zorientowalam sie ze probuje mi wcisnac abonament. Przerwalam monolog owej Pani, inforując, ze oferta abonamentowa mnie zupelnie nie interesuje i nie zamierzam sie zdecydowac. Olbrzymi niesmak: rozmowa mogla zajac 15 sekund, gdyby owa Pani raczyla ustosunkowac sie do mojej prosby i powiedziec w jakim celu dzwoni, oszczedzajac zarowno moj, jak i swoj wlasny czas. Totalna ignorancja ze strony obsługi sieci play.