Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bank dobrze oznakowany, łatwo widoczny. Podłoga przed wejściem do banku i w jego wnętrzu była czysta i utrzymana w należytym porządku. Jak tylko przekroczyłem próg banku od razu jedna z pracownic zaprosiła mnie do siebie na stanowisko i zapytała w czym może pomóc. Interesowało mnie konto osobiste "dobre konto". Miałem kilka pytań, na wszystkie mi odpowiedział szybko i całkowicie. Powiedziała wszystko co chciałem. Dowiedziałem się m. in. że konto, karta oraz wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce są za darmo po spełnieni dwóch warunków w poprzednim miesiącu: 1. wpływ na konto min. 1000zł, 2. dokonanie min. jednej transakcji bezgotówkowej karta wydaną do konta. Dodatkowo dowiedziałem się, że bank zwraca do 3% środków wydanych w sklepach spożywczych, supermarketach i stacjach benzynowych jeśli płaciliśmy bezgotówkowo karta wydaną do konta. Maksymalny zwrot jaki bank może przyznać w danym miesięcy to 50zł. Jedyny minus, to to, że płacąc bezgotówkowo kartą zagranicą bank pobiera prowizję w wysokości 3% min. 9 zł. Ale jak często się płaci zagranicą? także to niewielka wada tego konta. Obsługa miła, rzeczowa, widać że zna produkty bankowe. Pracownica była uprzejma i bardzo pomocna. Na koniec dała mi materiały i dokumenty dotyczące kont osobistych w millenium banku. Obsługa zachęciła mnie do tego, że w niedługim czasie mam ochotę zmienić swój bank na właśnie ten!