Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię Polbanku (801 822 200 lub z tel. komórkowych 22 3 822 200)w celu wyjaśnienia problemów ze zrobieniem przelewu do Getin Banku. Przelew był zrobiony, poszedł, a w następnym dniu został mi zwrócony.. Już pochwili (około 30 sekund, czas komunikatu o możliwości nagrywania rozmowy) od razu połączyłem się z konsultantem. Wyjaśniłem problem, a konsultant od razu wyjaśnił mi na czym polegają trudności w przelewach do Getin Banku. Po prostu bank ten zmienił system i teraz jak w przelewie nie ma info o adresie nadawcy to bank ten zwraca taki przelewy (wcześniej przyjmował takie przelewy). Ps a polbank nie wysyła info o adresie nadawcy. Konsultant miły, rzetelny, posiadający dużą wiedzę, obsługa szybka sprawna, zakończona uzyskaniem fachowej pomocy i sugestii rozwiązania problemu. Konsultant powiedział, że przelew mogę zrobić w oddziale polbanku lub za pomocą konsultanta telefonicznego. Tak powinna wyglądać obsługa klienta przez telefon: zero zbędnego czekania, szybka odpowiedź, propozycja rozwiązania problemu. Polecam tą infolinię.