Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinię Open Finance pod nr 22 205 60 10 (połączenia z telefonów komórkowych, ps drugi nr dla telefonów stacjonarnych to 801 707 007) w celu wyjaśnienia problemów z założeniem lokaty. Na początek trzeba było bardzo długo czekać na połączenie z konsultantem, trwało to ponad 10m minut. Gdy wreszcie ktoś odebrał mój telefon, wyjaśniłem że zrobiłem przelew na konto żeby założyć lokatę, ale pieniądze zostały mi zwrócone i lokata nie została założona. Chciałem się dowiedzieć dlaczego tak się stało, gdyż nr konta i wszystkie dane w przelewie zgadzały się z tymi z wniosku o lokatę. Konsultant, nie potrafił mi odpowiedzieć, dlatego poprosił żebym chwilę zaczekał (musiał zapytać się kogoś, swojego przełożonego), trwało to kolejne 5 min, a kasa z komórki leciała. Po konsultacjach z przełożonym konsultant dalej nie umiał odpowiedzieć na moje pytanie, jedynie co za sugerował to to żebym zadzwonił do swojego banku z którego robiłem przelew, bo oni może będą wiedzieć coś więcej. Wiedza konsultanta mizerna, choć był on miły i uprzejmy, długi czas oczekiwania, a na koniec zero konkretnej odpowiedzi.