Opinia użytkownika: Błażej_30
Dotycząca firmy: Fenix
Treść opinii: Restauracje Fenix miałem okazje odwiedzić gdyż szukałem miejsca gdzie mógłbym w spokoju zjeść coś dobrego wraz z moja koleżanka. Szukaliśmy miejsca gdzie moglibyśmy zjeść pełny obiad i nie zawiedliśmy się. Restauracja mieści się w centrum handlowym Silesia. Znajduje się ona w tzw. Strefie Ford Cort. Jako, że znajduje się ona w samym rogu tej strefy w pierwszej chwili możemy jej nie dostrzec . Po wejściu do restauracji wybraliśmy wolny stolik ( miejsc jest dużo, szczególnie że niektóre z nich ukryte są w głębi restauracji) po krótkiej chwili przywitał nas kelner, podał kartę menu i zostawił nas sam na sam z wyborem dania głównego. Karta menu jest przejrzysta. Dania są poukładane według kuchni, jaka reprezentują. Wybór jest bardzo duży i praktycznie każdy znajdzie coś dla siebie. Ponownie podszedł do nas kelner i przyjął nasze zamówienie. W pierwszej kolejności podano nam napoje, na danie główne musieliśmy trochę poczekać, czas oczekiwania był jak dla mnie trochę za długi. Nasze dania prezentowały się bardzo dobrze i jak na mój gust były bardzo smaczne. Po skończonym posiłku ponownie odwiedził nas kelner, spytał czy życzymy sobie deser bądź ciepły napój. Kelner zebrał nasze talerze. Po dłuższej chwili rozmowy poprosiliśmy o rachunek. W tym jednym momencie kelner zachował się mało profesjonalnie, co nieco obniżyło moja ocenę. Mianowicie w momencie mojej prośby kelner stał nieco oddalony od naszego stolika, ale doskonale wychwycił, że chcemy zapłacić. Niestety niemal przez cała sale donośnym głosem zapytał nas czy płatność będzie karta czy gotówka. Powinien on podejść do stolika i wypytać osobiście a nie pytać przez cała sale nad głowami innych klientów. Finalizacja transakcji bez zarzutów. Przy wyjściu zostaliśmy pożegnani przez pracowników obsługi. Jeśli chodzi obsługę klienta przez kelnerów to była ona bardzo dobra. Schludnie ubrany w firmowy strój, wiedział jak zając się gośćmi, nie czekaliśmy długo na obsługę, używał zwrotów grzecznościowych i zachęcał nas do kupna dodatkowych produktów. Obsługę oceniam na 4. Czystość wnętrza jak również stolików bez zarzutów