Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: W Kauflandzie trwa nieprzerwanie akcja "5zł na oczekiwanie w kolejce powyżej 5min". Niestety ta akcja ma niewiele wspólnego z rzeczywistością. Wczoraj spędziłem w kolejce 7 minut 21:45-21:52. Powołując się na hasła reklamowe powyższej akcji zostałem bardzo niemile potraktowany przez Panią Marzenę z POK. Najpierw ta Pani zaczęła wzbudzać we mnie litość, że jest późna pora i trzeba mieć sumienie, następnie zaczęła dzwonić i wpierać mi, że nie ma na markecie kolejek. Gdy ostro zażądałem sprawdzenia tego faktu na monitoringu zostałem zbyty informacją, że jednak stałem w kolejce 4:30min. Zachowanie pracowników liczących na litość Klientów, robienie z Klienta "żebraka", a w końcu jawne okłamywanie jest moim zdaniem niedopuszczalne. Sprawę postanowiłem zgłosić do centrali Kauflanda. Ponadto w sklepie panuje nieporządek w postaci porozrzucanych kartonów, na nieobsługiwanych kasach siedzą pracownicy i śmieją się na cały głos. Przez "megafon" są odtwarzane śmiechy i żarty, na od 21:45 po markecie chodzi ubrany prywatnie Pan i dosłownie "wypędza" Klientów tekstami "Proszę iść do kasy, bo ja nie będę przez Pana siedział dłużej, bo mi nie płacą za to". Obsługa i organizacja w tym sklepie to jedna wielka żenada.