Opinia użytkownika: Urszula_345
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Chciałam zwrócić uwagę jak to kierownictwo Carrfoura "lekką ręką" wprowadza klientów w błąd. Na bilbordach reklamowali jabłka, oferta miała trwać do 5 stycznia. Poszłam specjalnie po te jabłka, które miały być po 1 zł za kilo. Byłam w sklepie jeszcze w trakcie trwania promocji, ale jabłek nie było - prawie żadnych nie było poza najdroższymi za sztukę. Zapytałam dwoje pracowników czy jeszcze będą te jabłka, czy są w przysklepowym magazynie, czy doniosą. Oboje pracowników szczerze wykazało ubolewanie, że te jabłka były tylko rano a jutro w ostatnim dniu trwania promocji może ich w ogóle nie być, bo w ich miejsce wystawiono już inne owoce na tym dziale. Duży MINUS dla kierownictwa i zarządzania sklepem. Przyciągają klientelę do sklepu w nadziei, że jak już ludzie wejdą do sklepu to i tak coś kupią, nawet jeśli nie dostaną poszukiwanego produktu w promocji. Byłam zawiedziona i dość wkurzona. Może na bilbordach powinno się dopisać, że produkt dostępny będzie tylko rano i przez 4 dni zamiast 6 ? Dobrze, że chociaż pracownica była uprzejma i wytłumaczyła, że nawet ona i inni pracownicy byli zawiedzeni takim obrotem sprawy.