Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Saturn
Treść opinii: Po odwiedzeniu salonu Nokii byłam zdecydowana na zakup konkretnego modelu telefonu i w tym celu przyszłam do Saturna. Skierowałam się do działu z telefonami i zaczęłam oglądać dostępne modele. Na dziale tym był obecny pracownik sklepu, ale nie interesował się on klientami, tylko zmieniał kartki z cenami produktów oraz porządkował jakieś plastikowe elementy na ekspozycji. Zapytałam pracownika czy można otworzyć pudełko z telefonem i sprawdzić czy zawiera wszystkie elementy (telefon, bateria, ładowarka). Sprzedawca zareagował zdziwieniem i dosyć opryskliwie odpowiedział mi, że nie można otworzyć pudełka w sklepie, dopiero po zapłaceniu mogę podejść do serwisu Saturna i sprawdzić zawartość pudełka. Miałam wrażenie, że przeszkadzam pracownikowi w pracy, bo bardzo się spieszył i szybko skończył rozmowę ze mną. Na dziale z telefonami było kilkoro klientów, którzy oglądali wyeksponowane modele. gdy już wybrałam sobie konkretne pudełko z telefonem i oglądałam je, pracownik podszedł do mnie i dosyć natarczywym tonem zapytał: "A jaki telefon Pani potrzebuje, bo ten jest dobry i wytrzymały.". Podziękowałam sprzedawcy za tę trochę spóźnioną reakcję i chęć pomocy i skierowałam się w stronę kas. Były czynne dwie kasy i nie było do nich kolejek. Obsługa przebiegła szybko, sprawnie i bez problemów.