Opinia użytkownika: Aleksandra_1082
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Jutro święto Trzech Króli więc muszę zrobić jakieś zakupy, ale już od wejścia widać, że nie będzie kolorowo. Za kasami brudno, na podłodze leżą paragony. Koszyki stoją, ale przed kasami i nie są dostepne dla klientów.Na stoisku z warzywami i owocami widać dużo zgniłek. Dalej też nie jest za ciekawie. Pieczywa już nie ma. Z mięsa zostały resztki. Na moje pytanie dlaczego tak jest pracownik odpowiedział, że i tak powinnam się cieszyć, że jest cokolwiek. Takie sugestie są chyba nie na miejscu choćby ze względu na fakt, że dookoła jest wiele sklepów oferujących podobny asortyment. Jeśli chodzi o wygląd personelu to raczej nie mam zastrzeżeń. Ubiory czyste i wyprasowane. Widoczne identyfikatory. Pod tym względem ok. Kultura osobista to już inna bajka i moim zdaniem nie ma tu usprawiedliwienia, że dzisiaj ciężki dzień bo jutro święto i ludzie cytuję " kupują jak szaleni". Wygląd sklepu też pozostawia wiele do życzenia. Na podłodze leżą puste kartony, towary na stoisku z artykułami nie do spożycia ułożone w haotyczny sposób, a do stoiska z alkoholem nie ma dostepu, bo stoi przed nim paleta z towarem. W kolejce do kasy stałam około 5 minut mimo, iż 2 kasy były nie obsadzone. Kasjerka była bardzo uprzejma. Przywitała mnie słowami " dobry wieczór", zaproponowała mi torbę, a gdy się na to zgodziłam pierwszy skasowany produkt umieściła mi w tej torbie. To było bardzo miłe. Ogólnie nie porządek na sklepie, ale obsluga na kasie bardzo miła.