Opinia użytkownika: Aleksandra_1082
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Jest pochmurny wieczór. Pada deszcz. Wchodzę do sklepu, podłoga czysta. Klimatyzacja działa bo od razu czuć przyjemne ciepło. Zostałam mile pawitana przez pracownika. Zwykłe "dzień dobry", ale czuc, że z uprzejmości,a nie z obowiązku jak to czasem bywa w innych sklepach. Pracownik miał czysty strój, ogólnie wygladał na zadbanego. Zapytał mnie, czy może mi w czymś pomóc. Odparłam, że szukam dla siebie telewizora do maxymalnie 2000 złotych. I tu zaczęły się schody, ponieważ pracownik od razu zaproponował mi model firmy Sony, myśląc, że dobra firma to już wystarczy, ale jak zapytałam o parametry tego produktu to chyba nie do końca wiedział o co go pytam. Pomyslałam, że może lepiej będzie jak sobie sama poczytam kartę informacyjną, o którą poprosiłam. Pracownik udał się na zaplecze i nie było go około 10 minut, po czym stwierdził, że nie może takowej odszukać. Poczułam się jak niepotrzebna, bo chyba pracują tam kompetentni ludzie i na pewno był tam ktoś, kto mógłby mi pomóc, ale tak się nie stało. Ogólnie było ok,ale przy tak dużej konkurencji w tej branży można się czasem bardziej postarać, żeby klienci byli zadowoleni. Szczerze mówiąc raczej tam nie wrócę.Jakość obsługi na dobrym poziomie, ale wiedza personelu moim zdaniem na średnim poziomie. Polecam tylko klientom obeznanym w temacie.