Opinia użytkownika: zosia100
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Niedawno zrezygnowałam z dotychczasowych usług telewizyjnych i skuszona ofertą proponowaną przez N postanowiłam podpisać umowę. Do decyzji skłoniła mnie przede wszystkim bogata oferta programowa oraz cena. Za podobny pakiet u dotychczasowego dostawcy musiałabym zapłacić ok. 100zł więcej. Na wizytę wybrałam taki termin, żeby nie było w sklepie zbyt wielu klientów i tym samym spokojnie porozmawiać z obsługą i podpisać wymagane dokumenty. Kiedy podeszłam do stanowiska, obsługująca osoba była czymś wyraźnie zajęta i ewidentnie nie zwracała na mnie uwagi. Musiałam dość głośno poprosić o podejście. Powiedziałam, że jestem zainteresowana dwoma ofertami, nie byłam przekonana co do żadnej z nich, liczyłam na pomoc w kwestii wyboru, wspomniałam również że chciałam od razu podpisać umowę. Pani obsługująca odpowiedziała, że jest pierwszy dzień na nowym punkcie i że prawdopodobnie nic nie działa i że podpisanie umowy nie będzie możliwe, ale po zalogowaniu się do systemu okazało się, że jest jednak taka możliwość. Następnie wyjaśniła czym się różnią oferty, co do których miałam wątpliwości, w konsekwencji czego wybrałam tańszą opcję. Kolejna kwestia dotyczyła montażu anteny przez montera. Pani wyraźnie nie była zadowolona z faktu, że sama nie zamontuję sobie sprzętu. Tłumaczyła, że montaż kosztuje sporo i że monter może zażądać dodatkową opłatę za "każdą niespodziankę". Nie zniechęciło mnie to jednak i postanowiłam zaryzykować usługę montażu. Telefon do montera dostałam zapisany na karteczce, ponieważ akurat skończyły się wizytówki. Umówiłam się w zasadzie sama, w terminie dwóch dni od podpisania umowy. Ostatecznie jednak antena nie została zainstalowana ponieważ "nie da się", ale to historia na osobną obserwację. Samo stanowisko - schludne i czyste, jednak miałam pewne wątpliwości co do tego czy na pewno trafiłam we właściwe miejsce - w jednym punkcie załatwia się bowiem usługi kilku firm - oprócz telewizji N, ma tu również siedzibę np. Play. Na ladzie widniała informacja o promocji - w razie podpisania umowy dostaje się rabat na zakupy w sklepie Alpinus. Ja nie dostałam żadnej zniżki, ale nie upominałam się ponieważ i tak nie planuję zakupów w Alpinusie. Wygląd personelu - pani wyglądała nawet schludnie biorąc pod uwagę czas bardzo "posylwestrowy", ale miała dość spory dekolt, co mogło działać na potencjalnych klientów płci męskiej nieco dezorientująco. W trakcie podpisywania umowy musiałam wyjść do bankomatu, ponieważ nie byłam przygotowana na to, że podczas tej czynności trzeba mieć gotówkę - w czasach kiedy wszystko da się załatwić bezgotówkowo. Po pierwsze oczekiwałam, że mogę zapłacić kartą, a po drugie, zwykle opłaty aktywacyjne przychodzą z pierwszym rachunkiem - ale nie tu. Jak wróciłam z bankomatu obsługiwana była już kolejna osoba (zrobiła się za mną kolejka), ale pani wyjaśniła klientom, że jestem w trakcie podpisywania umowy i że musi najpierw mnie "skończyć". Ogólnie pani była bardzo miła, ale nie dało się nie zauważyć tego, że myślami jest nadal na imprezie sylwestrowej. Oferta telewizji N jest rewelacyjna i świetna również pod względem cen. Szkoda, że nie u każdego można ją zamontować. Teoretycznie mam 10 dni na rezygnację z umowy.