Opinia użytkownika: Karolina_1099
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Byłam w baku zamknąć konto. Zaraz przy wejściu przytłoczyła mnie liczba ludzi czekających w kolejce, ale musiałam załatwić to dzisiaj, więc nie mogłam zrezygnować i usiadłam. Czynne były 3 stanowiska- na dwóch z nich Panie uwijały się bardzo szybko, szło im naprawdę sprawnie, przy trzecim Pani była nieco wolniejsza, co denerwowało starsze panie w kolejce. Po kilkunastu minutach czekania nadeszła moja kolej, więc podeszłam do stanowiska, powiedziałam Pani, po co przyszłam i w ciągu ok. 10-15 minut miałam wszystko załatwione. Pani w międzyczasie zmieniała jeszcze moje dane w ich bazie (zakładałam konto, kiedy używałam jeszcze nazwiska panieńskiego) oraz musiała wykonać dwa przelewy pieniędzy, które miałam na koncie. Robiła to bardzo sprawnie. Proponowała też różne opcje wykonania przelewów, tak, żebym zapłaciła mniejszą prowizję (w ramach ich banku mogła przelać wszystkie pieniądze na jedno konto za darmo, i dopiero wykonać przelew na moje nowe konto, dzięki czemu zaoszczędziłabym parę złotych), ale zależało mi, żeby pieniądze trafiły na dwa różne konta, więc zrezygnowałam z tej opcji. Pani cały czas obsługiwała mnie z uśmiechem i była naprawdę miła. Minusem wizyty była wysoka temperatura panująca w placówce- kiedy weszłam, ogrzewanie ustawione było na 25 st.C, później jedna z Pań zmniejszyła temperaturę do 22 st.C, jednak nadal było trochę za ciepło.