Opinia użytkownika: zosia100
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Wybrałam się na pocztę w celu kupna znaczków oraz nadania przesyłek. Specjalnie wybrałam godzinę 11 żeby nie stać w kolejce. Jak się okazało nie był to zbyt trafny wybór. Urząd Pocztowy nr 49 w Warszawie mieści się w niewielkim lokalu. Są tam tylko trzy okienka, z czego dwa akurat były nieczynne - w jednym przerwa a drugie zwyczajnie zamknięte. Przed jedynym pracującym okienkiem zebrała się kolejka sześcioosobowa. Niby niewielka, ale w tak małej przestrzeni zrobiło się tłoczno i nieprzyjemnie. Osoby przede mną były obsługiwane wyjątkowo długo. Jedna z kobiet miała problem w odebraniu przesyłki w wyniku ewidentnego braku kompetencji osoby za ladą. Kiedy w końcu przyszła moja kolej, przyjęto ode mnie przesyłki w przeciągu niecałej minuty. Ogólne wrażenie z wizyty jest nienajlepsze ze względu na czas oczekiwania na obsłużenie. Ale ogólne walory estetyczne placówki nie były najgorsze - w miarę czysto jak na panującą porę roku, personel schludnie ubrany, okienka wyraźnie opisane. W pomieszczeniu było jednak bardzo gorąco i panowało nieprzyjemne, jaskrawe oświetlenie. Jeśli chodzi o ofertę to jestem pod niemałym wrażeniem jak poczta polska zmienia się i walczy o klienta. Niemniej jednak nie zamierzam skorzystać z ofert kredytów, czy pożyczek, ponieważ konkurencja świadczy podobne usługi w dużo korzystniejszej formie, a gadżety typu zeszyty czy batoniki można nabyć w kiosku znacznie taniej. Jednak przyznam, że zdarzyło mi się kupić długopis ponieważ był ładnie wyeksponowany, a mi się przypomniało, że nie wzięłam żadnego z domu. Ogólnie ocena pozytywna. Wolę wysyłać paczki pocztą niż kurierem.