Opinia użytkownika: Maciej_802
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Zaraz po wyjściu z samochodu przywitał mnie pracownik i zaproponował zatankowanie paliwa za mnie, więc udałem się w kierunku sklepu. Na placu między wiatą a sklepem zbiera się woda podczas deszczowych dni, więc jest to małym utrudnieniem aby dostać się do sklepu suchym. Na wejściu wita nas miła muzyka i odnowiony sklep ze zróżnicowanym asortymentem. Pod prawie wszystkimi produktami widoczne są ceny łącznie z przelicznikiem za litr lub kilogram. Towary niezakurzone, a półki czyste co w przypadku innych stacji, na których tankuję jest wyjątkiem. Po wybraniu kilku produktów udałem się w kierunku kasy. W kolejce 4 osoby i tylko jedna osoba obsługująca kasę. Przebiegało by to sprawniej, gdyby nie pytania każdego klienta o kartę na punkty, fakturę czy produkt z promocji stojący przy kasie. Zostałem przywitany w grzeczny sposób, pracownik przy kasie posiadał firmowy t-shirt z identyfikatorem, wypytał tradycyjnie o punkty i fakturę, oznajmił kwotę końcową i po uiszczeniu opłaty się pożegnał. Odwiedziłem jeszcze toaletę - czysta, zapach obojętny, przystosowana dla osób niepełnosprawnych, papier w podajniku obecny, osuszacz do rąk sprawny. Po wyjściu ze sklepu moje auto stało z umytą przednią szybą przez pracownika. Budynek z zewnątrz i wewnątrz czysty, dookoła stacji również czysto, oświetlenie sprawne, obsługa sprawiała wrażenie że są osobami kompetentnymi. Wizyta przebiegła całkiem sprawnie i przyjemnie. Jedynie ceny produktów w sklepie mogłyby być niższe, ale to pewnie amortyzacja kosztów pracy (w końcu są otwarci 24/7, łącznie ze świętami).