Opinia użytkownika: Joanna_2032
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Zaskoczyła mnie dzisiejsza wizyta w salonie Orange. Już po wejściu zobaczyłam dużą kolejkę do obsługi klienta choć otwarte były wszystkie stanowiska. Z racji, że chciałam zapłacić rachunek i coś się zapytać zajęłam sobie kolejkę i poszłam dalej do okienka kasowego, gdzie również była kolejka, gdyż pani obsługująca kasę była czymś bardzo zajęta. Stojąc i czekając na swoją kolej mogłam się spokojnie porozglądać i przypatrzeć pracy konsultantów. Sam salon jest czysty i bez większych zastrzeżeń, pracownicy ubrani w firmowe stroje, identyfikatory widoczne jednak ich zaangażowanie w obsługę już nie jest takie super. Ciągle wychodzili na zaplecze na dłuższą chwilę pozostawiając klientów przy stanowisku. I nic dziwnego, że taka kolejka się tworzyła. W końcu zapłaciłam rachunek i stanęłam w kolejnej kolejce, zastanawiając się czy nie wyjść. Na szczęście podeszła młoda dziewczyna do mnie pytając jaką mam sprawę. Okazało się,że mogę zalatwić to u niej. Pomimo tego, że po wejściu do salonu wyglądało to strasznie nawet to wszystko sprawnie poszło, ale biedni ci ludzie co musieli tam stać.