Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Za każdym razem, kiedy mam się udać do tego banku wiem, że jest to najwyższy przymus. Budynek wewnątrz jest ładny i podziwianie go zajmowało mi pierwszych parę wizyt. Obsługa również jest bardzo pomocna. Jednak dojście do okienka graniczy z cudem. Wprowadzono numerki, które należy pobrać przy wejściu. Są to zwykłe kartoniki z liczbami porządkowymi. Miał być to jakiś sposób na rozwiązanie kolejki jednak zawiódł na całej linii. Występują duże przerwy między jednym a drugim numerem, a komputer czyta każdy numer po kolei, zanim wyczyta około dwudziestu numerów sfrustrowani klienci sami przejmują inicjatywne i wypytują się o numery, co kojarzy mi się ze starą metodą: "Kto ostatni w kolejce?", który w tym przypadku jest o wiele lepszy niż to co w efekcie występuje w tym banku. Kolejnym przykładem złego funkcjonowania tego banku to przypadek, gdzie na 5 kas działają dwie, a przy każdej siedzi osoba obsługująca zajmująca się przysłowiowym "wklepywaniem" w komputer.