Opinia użytkownika: Asupra
Dotycząca firmy: Punkt Ksero
Treść opinii: W drodze do biblioteki wstąpiłam do punktu ksero. Tych akurat w okolicach uczelni nie brakuje. Wstąpiłam do punktu, który cieszy się dobra opinia moich znajomych, którzy drukowali tam prace dyplomowe, oraz je tam oprawiali. W chwili wejścia oprócz mnie w pomieszczeniu poza panią, która tam pracowała znajdowało się czterech mężczyzn, z czego jeden z nich był klientem, a reszta mu towarzyszyła. Czekając na swoja kolej rozejrzałam się p pomieszczeniu. Jak na typ działalności było ładnie urządzone i co najważniejsze był także przestronne. Znajdowały się tam dwa kserografy, dwa komputery przenośne, oraz dwie maszyny drukujące, oraz oprawiające prace. Ponadto na ścianach wisiały bardzo dobrze widoczne cenniki poszczególnych usług. Na szafkach, oraz w gablotach znajdowały się artykuły biurowe, które można było zakupić. W zasadzie wszystkie potrzebne artykuły biurowe i papiernicze. wybór był naprawdę duży. Podłoga była czysta mimo niesprzyjającej pogody. Ściany w pomieszczeniu pomalowane na zielono, co jest odmianą, bo przeważnie można spotkać w takich miejscach szpitalną biel. Na drzwiach wisiały na kartkach dwie sprzeczne informacje dotyczące godzin otwarcia punktu. Chciałam spytać o tą rozbieżność, ale niestety nie było takiej możliwości, ponieważ pracownica punktu cały czas prowadziła prywatną rozmowę telefoniczną. Gdy nadeszła moja kolej nie przerywając sobie, ani nie odkładając tel. zapytała o cel mojej wizyty. Podałam jej książkę wymieniając strony do skserowania, pani bez słowa wzięła książkę po czym podała kwotę do zapłaty. Jednak interesował mnie jeszcze jeden rozdział, więc ponownie wymieniłam numery stron. Musiałam dwa razy powtarzać, ponieważ pani nadal trzymała ramieniem komórkę przy uchu. Po wszystkim nie otrzymałam paragonu. Co więcej chowając portfel do torebki i książkę pani z tel. wciąż stała przy mnie z miotłą, żeby pozamiatać podłogę. Na moje" dziękuje i do widzenia" oczywiście nie odpowiedziała. Miałam wrażenie, że przeszkadzam swoją osobą pani, która nie miała zamiaru przerwać ani na moment swojej rozmowy, a klientów traktowała jak powietrze. Niezbyt pozytywne wrażenia co do jakości obsługi.