Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Przed wejściem do sklepu była odpowiednia liczba wózków na zakupy, były one równo poustawiane, panował tam porządek. Szkoda, że w tym sklepie nie ma koszyków na mniejsze zakupy, bo już kolejny raz musiałem nosić zakupy w ręku, gdyż nie będę brał dużego wózka, gdy chciałem kupić tylko lody i banany potrzebne mi do przygotowania deseru. No i musiałem latać z zakupami w ręku, ale lepiej tak niż ciągać ogromny wózek. Przy wejściu na halę sprzedaży był stojak z aktualnymi gazetkami.były one dobrze widoczne, łatwo dostępne oraz były uporządkowane (ładnie poukładane). Na półkach towary były równie poukładane. Jednak brakowało niektórych towarów np bananów nie było wcale. Podobnie było z lodami, tzn były ale tylko dwa czy trzy smaki do wyboru. Ja rozumiem, że to nie sezon na lody, ale żeby nie było tak popularnych lodów śmietankowych, to coś jest tu nie tak. Całe szczęście były waniliowe (no niesetny z bakaliami), no ale cóż trzeba było wziąć. Swoją drogą muszę przyznać że lody premium z lidla za 6,99 są bardzo smaczne i wysokiej jakość jak z taką cenę. W sklepie była tez super promocja na koszule męskie, 100% bawełny, łatwe do prasowania za jedyne 27,99 zł/ szt. Są naprawdę bardzo dobrej jakości, a w stosunku do ceny to już super okazja, dlatego nie omieszkałem kupić sobie jedną taką. Chciałem kupić nawet druga, ale był tylko w trzech kolorach: biała, niebieska i różowa. Szkoda, że nie było innych kolorów. Przy kasie niestety była spora kolejka, bo działały tylko dwie kasy, ale poszło całkiem sprawnie. Kasjer po zakończeniu transakcji wydał paragon i zaprosił ponownie.