Opinia użytkownika: Joanna_40
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Dostałam list z banku zapowiadający zmiany w Tabeli Opłat i Prowizji rachunków bankowych. Pojechałam więc z córką do placówki banku aby u źródła dowiedzieć się jakich zmian dokonano. Jedna pracownica była zajęta załatwianiem formalności z jakimś małżeństwem, wiec przystanęłyśmy niezdecydowane co robić, jak długo przyjdzie nam czekać. Widząc nas, ze swego pomieszczenia wyszedł kierownik i pytając w czym może pomóc, zaprosił do siebie. Udzielił informacji, odpowiedział wyczerpująco na nasze pytania. Córka była zainteresowana zmianą lokaty więc poprosił abyśmy poczekały, aż doradca klienta będzie wolna. Stwierdziłyśmy, że po załatwieniu innych spraw na mieście, wrócimy później. Po godzinie weszłyśmy ponownie do banku, miałyśmy szczęście,bo pracownica była wolna i od razu zajęła się nami. Tłumaczyła , która lokata jest korzystniejsza, dokonywała przeliczeń i nie tracąc cierpliwości odpowiadała na nasze pytania.Niestety trwało to długo i widziałam,że następny klient nie wytrzymał presji czasu i wyszedł z banku nic nie załatwiwszy.A zamiast jednej pracownicy, mogły być dwie, bo stanowisko obok było puste.Potem do kasy stałyśmy następne 32 min i też pracowała tylko jedna kasjerka a druga kasa była nieobsadzona. Łącznie załatwienie sprawy zajęło nam aż 1,5 godz.