Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Nokia
Treść opinii: Zepsuł mi się telefon komórkowy i potrzebowałam kupić nowy aparat. Zdecydowałam się na Nokię, ale chciałam zobaczyć ten telefon "na żywo" - jakie ma funkcje i jaką wielkość liter na wyświetlaczu. W tym celu wybrałam salon telefonów Nokia. Interesował mnie jeden z prostych modeli (Nokia 1616) i wcześniej zadzwoniłam do tego salonu zapytać czy jest dostępny ten model. Pracownica powiedziała, że jest i zaprosiła do odwiedzenia sklepu. Gdy przyszłam, pani przywitała mnie miło i na pytanie o ten telefon, wyjęła go z gabloty, włączyła i zaproponowała, że mogę włożyć do niego swoja kartę SIM, żeby zobaczyć wszystkie funkcje tego telefonu. Do pracownicy dołączył drugi sprzedawca i z wyraźnym zaangażowaniem opowiedział mi o zaletach tego modelu telefonu. Pracownicy byli sympatyczni, uśmiechnięci i przyjaźnie nastawieni do klienta. W salonie było czysto, znajdowało się tu kilka modeli telefonów w gablotach oraz akcesoria - słuchawki Bluetooth, ładowarki do telefonów. Po prezentacji telefonu przez pracowników byłam już zdecydowana i przekonana do jego zakupu, tylko cena w tym sklepie firmowym była dużo wyższa niż w sklepach internetowych oraz w Saturnie, gdzie zamierzałam się udać w następnej kolejności. Jakość obsługi w tym salonie oceniam bardzo dobrze.