Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BSH
Treść opinii: Naprawa zmywarki trwała prawie miesiąc. Po tygodniu od zgłoszenie przyjechał "fachowiec" i powiedział mi, że uszkodzone jest to co już wiedziałem.Nie znał znaczenia kodów błędów.Nie naprawił- nie miał części.Za to zalał kuchnię wodą,, bo zapomniał (albo mu się po prostu nie chciało) ponownie przykręcić wąż z wodą. Do tego twierdził, że zmywarka powinna już czekać zdemontowana, a nie żeby on musiał to robić. Skasował 140PLN.Kolejna wizyta po3tygodniach (miało być po tygodniu).Naprawił usterkę i uszkodził inną rzecz (nie chciało mu się położyć zmywarki na plecach więc ją tylko oparł na skos co spowodowało pęknięcie mocowania sprężyny drzwi - niestety usterka wyszła kolejnego dnia, a nie w czasie jego pobytu). Tak jak pisał przedmówca - dodzwonienie się do tego serwisu, żeby się dowiedzieć o status graniczy z cudem. To wstyd dla Boscha, żeby mieć taki autoryzowany serwis. Pan Kazio zrobił by to: - szybciej (tu trwało to prawie miesiąc) - taniej (tu kosztowało to prawie 500PLN) - bezpieczniej (nie niszcząc przy tym innych rzeczy) To chyba jakaś kpina z klientów, że ten serwis chwali się certyfikatami i godłami za jakość obsługi.