Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Nie robię zakupów w Lidlu zbyt często, gdyż nie mam do niego po drodze. Niemniej lubię robić tam zakupy. Cenię możliwość płatności kartą, której nie ma w Biedronce, którą zaś mam pod domem. Ceny są różne, zależy od produktu. Zawsze widzę, że na hali sprzedażowej jest czysto i schludnie, towar najczęściej też jest dobrze ułożony. Brakuje mi tam koszyków na podręczne zakupy. Zawsze jak chcę kupić kilka produktów, na które nie opłaca się brać wózka, muszą kombinować, jak z nimi dojść do kasy. Podczas ostatnich zakupów nie byłam zachwycona obsługą przy kasie.Pani była zamknięta przed klientami: brak uśmiechu, powitania i pożegnania, a kwotę do zapłaty wypowiedziała niewyraźnie. Mówiła cicho i od niechcenia.Bardzo nie lubię takich kasjerów, którzy nie mają żadnej ochoty do życia i obsługują w ten sposób, jak ta pani. Niestety ostatnio dość często na takie osoby natrafiam.