Opinia użytkownika: Czarna_7
Dotycząca firmy: Komputronik
Treść opinii: Trafiam ostatnio z mężem do sklepu Komputronik na ul. Dworcowej całkiem przypadkiem, będąc na spacerze. Od kilku dni mąż próbował zakupić obudowę do dysku zewnętrznego typu ATA. Zwiedził większe sieci typu RTV Euro AGD, Saturn i kilka mniejszych sklepów komputerowych. Jak się okazało ten nasz dysk jest trochę już starszego typu i jest problem z dostępnością obudowy. Mały oddział Komputronika mieszczący się w centrum Bydgoszczy okazał się lepiej wyposażony. Wchodząc nie było kolejki, sklep był pusty, zero klientów. Młody Pan z obsługi ok. 25 lat, ubrany swobodnie w jeansy i t-shirt z uśmiechem zapytał: "Czego Państwu potrzeba". Mąż wyjął dysk z plecaka i powiedział o co chodzi. Sprzedawca spojrzał pobieżnie na dysk, zwrócił uwagę na rodzaj wejścia i podał opakowanie z obudową. Kosztowało nas to 30zł i byliśmy zadowoleni, że mamy obudowę. Zakup szybki, łatwy i przyjemny. Niestety po powrocie do domu okazało się, że owszem na opakowaniu obudowy jest napisane, że pasuje do wejść danego typu dysku, jednak do naszego niestety się nie nadawała, ponieważ było inne wejście. Na szczęście mieszkamy blisko i spiesznie udaliśmy się do sklepu oddać towar. Sprzedawca poinformował, że są dwa rodzaje tego typu obudów, mają też drugą, była w identycznej cenie i dokonaliśmy wymiany. Tym razem sprawdziliśmy na miejscu czy produkt jest dobry. BYŁ, uff! Szkoda tylko, że od razu sprzedawca nie poinformował nas o takiej możliwości, oszczędzilibyśmy trochę czasu, w końcu kolejka za nami się nie ustawiała. Reasumując sklepik przyjazny, dobrze zaopatrzony i ceny przystępne, z wymianą też nie było problemu, jednak obsługa mogłaby się bardziej przyłożyć do informacji o produkcie i wywiadu, czego klient oczekuje, w końcu nie każdy musi być specem od komputerów.