Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magika

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy wykonania doładowania telefonu na kartę za pośrednictwem strony www. Po wejściu na stronę nie ma się wątpliwości czy trafiliśmy we właściwe miejsce ponieważ na stronie jest charakterystyczne logo sieci oraz kolorystyka. Gdy weszłam w zakładkę obsługa klienta. Odrazu pojawiły mi się czytelne informacje, nie było nadmiaru informacji, grafiki czy kolorów i wszystko było przedstawione w bardzo czytelny sposób. Po lewej stronie kliknęłam w Doładowanie konta i na centralnej części strony wyświetlił się formularz, który jest bardzo jasno sformułowany i prosty do wypełnienia Wybrałam plan taryfowy i przeszłam poniżej do wpisania numeru telefonu, kwoty, oraz adresu e-mail i wybrałam formę płatności. W prawym dolnym rogu była widoczna fioletowa strzałka w którą trzeba było kliknąć aby przejść dalej. Pojawił się numer płatności itp. Telefon został doładowany w mniej niż 5 minut po wykonaniu przelewu. A na podany adres e-mailowy została przesłana informacja o doładowaniu i numerze zamówienia. Szybko, prosto i czytelnie i z pewnością wygodniej niż ze zdrapki czy kuponu doładowującego.