Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: jakoscobslugi.pl
Treść opinii: Do zamieszczenie tego komentarza zainspirowała mnie przypadkiem przyuważona negatywna opinia innego obserwatora, który (w moim) pojęciu jest bardziej typem malkontenta, któremu większość zjawisk nie pasuje i lubi narzekać dopatrując się bardziej negatywów niż pozytywnych okoliczności, lubi po prostu narzekać. Miniony rok co całkiem udany okres tego portalu: przybywająca ilość obserwatorów, rankingi jakości obsługi, konkursy, które odbieram pozytywnie bo chodzi w nich głównie o dobrą zabawę, klub Super Obserwatora dający możliwości zyskania dodatkowych nagród za uzbierane punkty, proste i jasne zasady obsługi portalu. Nie wiem co miał(a) na myśli Sagittariusz pisząc o archaicznej szacie portalu i braku przejrzystości, oczywiście nigdy nie jest tak dobrze aby nie mogło być lepiej, ale taka ocena to przesada. Dodawanie obserwacji też nie uważam za niewygodne, moim zdaniem jest proste dla każdego, nawet dla nowicjusza internetowego i komplikacji tutaj nie widzę. W/w obserwator uznał siebie za weterana portalu tylko, z całym szacunkiem, wg mnie, weterana istnienia tylko i wyłącznie bo 1171 obserwacji na przestrzeni trzech lat to cokolwiek marny wynik na przeciw moich 556 – ciu za okres 9 –ciu miesięcy. Jednak każdy ma prawo ferować własną opinię, nawet na temat siebie. Jeśli chodzi o skrytykowany ranking gwiazdek to zawsze tak jest i każdym rankingu, że w pewnym momencie osiąga się określony najwyższy pułap. Jedyne co na pewno bym zmieniła to punktowanie obserwacji uznawanych prze moderatorów za Hit-y, np. dodałabym dodatkowy punkt w klubie Super Obserwatora, tak dla wyróżnienia. Po za tym bardzo istotnym jest fakt, że pracownicy portalu jakoscobsługi.pl zawsze odpowiadają na zamieszczone o nich opinie, uważam to za poważne traktowanie nas obserwatorów, szkoda że obserwowanych firm nie można do tego przymusić bo takie zachowanie firmy zasługuje na uznanie. ocenianie obserwacji przez moderatorów też jest w miarę sprawne, czasem się coś Przytka", zwłaszcza po weekendzie ale potem wraca do porządku, to zwyczajnie się może zdrzyć więc obsługę naszych obserwacji uważam za całkiem przyzwoitą. Zmiany, owszem zawsze są wskazane, warto podpowiadać ale trzeba też doceniać. Osobiście nie uważam aby jakoscobsługi.pl zasługiwał na ocenę negatywną ale są tacy co lubią krytykować i to robią przy każdej okazji zapominając o wypośrodkowaniu swojej opinii.