Opinia użytkownika: ulciia_
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Poszłam do sklepu w celu zakupu monitora do komputera. Spodziewałam się szybkiego zakupu ponieważ miałam sprecyzowana już potrzebę. Lecz niestety... Podeszłam do półki z monitorami i miałam wątpliwości więc chciałam aby ktoś pomógł mi w wyborze. Oglądnęłam się dookoła lecz nie widziałam żadnego pracownika wolnego. Tylko dwóch zajętych. Więc obeszłam sklep aby jakiegoś wolnego znalazłam poprosiłam o pomoc na co usłyszałam że muszę czekać bo nie ma nikogo wolnego z personelu. Dobrze, jestem wyrozumiała. Lecz stałam przy półce z monitorami i to tuż obok punktu obsługi ok 30 minut. Szczerze mówić na siłę pracownika wyciągnęłam od komputera i poprosiłam stanowczym tonem aby pomógł mi łaskawie wybrać monitor bo mam wątpliwość. Pracownik, młody mężczyzna, nie umiał mi wytłumaczyć różnicy pomiędzy dwoma produktami która decydowała o znaczącej różnicy w cenie. Wybrałam jednak jeden i poprosiłam o dokonanie transakcji zakupu. Pracownik poszedł do komputera, sprawdził czy monitor jest w magazynie, wydrukował coś, powiedział że mam z tym iść do kasy i dokonać zapłaty. Ok. Dokonałam zapłaty, przy kasie było dość szybko, ale czekałam na monitor ok 15 minut kolejnych bo pracownik gdzieś zaginął. To były koszmarne zakupy! Po raz drugi kupywałam w tym sklepie coś i po raz drugi były okropne. Koszmarna obsługa, wolna, nie mająca wiedzy na temat tej branży. Nie polecam.