Opinia użytkownika: Miłosz_19
Dotycząca firmy: emarket.pl
Treść opinii: Mam mieszane odczuć odnośnie tego sklepu. Zamawiałem elektronikę w tym sklepie kilku kronie. Zawsze dostarczone w terminie, pełna informacja o przesyłce a na koniec sms że towar jest gotowy do odbioru. I tak wyglądał współpraca z tym sklepem do pięknego dnia w którym zamówiłem część do swojego komputera. Po złożeniu zamówienie ścieżkę realizacji przebiegła bez większy problemów. Moje kłopoty zaczęły sie gdy po złożeniu zamówionego zestawu ten odmówił posłuszeństwa. Skontaktowałem się z działem reklamacji , otrzymałem informacje że należy na dokumencie rma opisać usterka zapakować w kraton i wysłać na koszt sklepu. Po kilku dniach otrzymałem wiadomość że dana część jest w porządku. Pozostał mi dwóch winnych danej sytuacji dla tego zwróciłem się z pytanie czy mogę odesłać te dwie część. Odpowiedz otrzymałem negatywną a część która moim zdaniem była wadliwa miałem odesłać na swój koszt. Zdziwiło mnie to bo na każdy element ma gwarancje d2d na koszt producent bądź sprzedawcy. Oczywiście odsyłałem wadliwe część do sklepu na ich koszt- zgodnie z umową byl to ich obowiązek. Po około 30 dniach od daty zakupu dopiero udało mi się uruchomić zamówiony prze zemnie zestaw. To opowieścią nie odradzam nikomu zakupów w tym sklepie. Kontakt z sklep był cały czas. Posiadałem bieżące informacje co dzieje się z moją gwarancją. Uczulam jedynie że nie jest to sklep z własnym serwisem i można się troszeczkę naczekać na realizacje gwarancji. Jeszcze jednym minusem jest ich centrum odbioru zamówień w Bydgoszcz, Miejsce gdzie pryzmuję się klientów powinno być bardzie schludne.