Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: tego dnia byłam klientem w kilku sklepach jednym z obserwowanych przeze mnie był market obi zaplanowałam kupno żyrandolu do salonu. Raczej myślałam, że w taki dzień po świętach będzie mamy ruch ale niestety nie tylko ja wpadłam na pomysł buszowania po sklepach zanim doszłam do działu z oświetleniem minęłam kila działów na których sprzedawcy odznaczający się koszulkami z logiem firmy obsługiwali klientów. Dział z oświetleniem był dosyć duży a więc mogłam przebierać, niektóre rzeczy były w promocji mnie akurat spodobały się dwa żyrandole które nie były w promocji poprosiłam sprzedawce aby mi doradzi potrzebował w komplecie kinkietu okazało się że tylko przy jednym można dokupić kinkiet a więc sytuacja dla mnie byłą jasna - wybrałam ten z kinkietem, sprzedawca był dla mnie miły i od razu sprawdził mi czy mają te rzeczy które wybrałam na stanie , kiedy się okazało że są od razu je poprosiłam, niestety musiałam dłuższą chwilę poczekać, ale ie przeszkadzało mi to bo miałam dużo czasu, mogłam rozejrzeć się za oświetleniem do kuchni bo też potrzebowałam ale nie znalazłam nic co y mi się spodobało. Sprzedawca na tyle był uprzejmy że załadował mi dwie duże paczki na wózek i powiedział, że kiedy w domu okaże się, że coś jest nie tak to mogę zwrócić lub wymienić. Obsługa przy kasie też miła, szybka i sprawna a na kasie porządek.