Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Super-Pharm
Treść opinii: Miałam problem z karta stałego klienta (przestała naliczac punkty, zostala zablokowana). Udałam sie do drogerii w galerii jurajskiej. Sam sklep jest spory jednak bardzo ciasny, komputer i stanowisko dla karty Life style ustawione jest bardzo blisko kas w ciasnym miejscu, przy stanowisku nie znajdował sie nikt z obslugi wobec czego poprosiłam ochrone o zawołanie kogos. Po kilku minutach przyszła Pani, jednak nie była w stanie mi pomóc, po następnych kilku minutach przyszła kolejna osoba, której od poczatku musiałam opowiedziec o co chodzi. Za mna utworzyla sie juz kilkuosobowa kolejka, jednak zadna z Pań nie poprosiła klientów o chwile cierpliwości, w rezultacie klienci odchodzili zdenerwowani, równiez na mnie poniewaz absorbowalam uwage az dwu pracownic. W końcu po około 30 minutach i konsultacji z telefonicznym biurem obsługi karty mój problem zostal rozwiazany, pomino tego wyszłam ze sklepu zła ze tak dlugo to trwało a takze zła na personel za brak wiedzy i umiejetnosci komunikacyjnych. Dla mnie osobiscie Panie z obsługi były bardzo miłe, jednak pomineły zupełnie pozostałych klientów.