Opinia użytkownika: Beti_6
Dotycząca firmy: ZUS
Treść opinii: Załątwienie sprawy w tej placówcenie nie należy do prostych. Po pierwsze trzeba się uzbroić w cierpliwość, bo sama instytucja nie wysyła pełnej informacji co do sposobu załatwienia sprawy a później na miejscu okazuje się, że nie ma się wszystkich dokumentów. Tak też było w moim przypadku-odeszłam z kwitkiem, by następnego dnia iść załatwiać tę samą sprawę. Nie byłoby to najgorsze, ale obsługa pozostawia wiele do życzenia. Nie wątpię w kompetencje pracujących tam Pań, ale nie należą do zbyt miłych. Uznałam, że każdemu zdarzają się gorsze dni. Najbardziej zaskoczyło mnie to, że Pani obsługiwała mnie z "pełną buzią". Nie mogłam uwierzyć, gdy Pani mówiła do mnie a w międzyczaie zagryzała jabłko. Poczułam się zupełnie zignorowana a Pani nawet przez chwilę nie odłożyła jabłka trzymanego w dłoni. Przewracanie papierów jedną ręką nie należy do łatwych, ale przecież druga była zajęta. Tak wiem "zdrowy tryb życia" ale czy koniecznie w miejscu i na stanowisku pracy. Brak uśmiechu też wpłynął negatywnie na moją ocenę. Sprawy i tak nie załatwiłam, ale zamiast wybrać się do placówki wysłałam pocztą dokumenty bez łaski i jabłka. Niezadowolenie i niesmak po wizycie zostanie na długo. Liczę, że nie będę musiała odwiedzać tej instytucji. Wszystkim petentom życzę cierpliwości.