Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Pojechałam do sklepu, by ostatecznie zdecydować się na zakup konkretnego modelu lodówki. W zasadzie miałam już wybrany model z oferty internetowej, jednak chciałam zobaczyć go jak wygląda "w realu". W sklepie nie było tłoku, ale obsługa nie mogła narzekać na brak pracy. Zapoznałam się z oferta sklepu w dziale lodówki, upewniając się co do zakupu wybranego modelu. Jednak przypomniałam sobie, iż w internecie widziałam podobne lodówki w wys. 200 cm. Podeszłam do konsultanta z pytaniem czy są dostępne wyższe modele od tego upatrzonego wcześniej przeze mnie. Nie wiedziałam, że jest w trakcie obsługi innego klienta. Przeprosił mnie a następnie poprosił, bym zaczekała chwilę po skończonej obsłudze klientów zajmie się moim pytaniem i sprawdzi ofertę tej firmy. W takim razie, odpowiedziałam, że będę na dziale zmywarek. Po chwili pracownik sam się udał do mnie z odpowiedzią na zadane przeze mnie pytanie. Ostatecznie zdecydowałam się na kupno tego wcześniej wybranego modelu lodówki. Sprzedawca sprawdził stan magazynowy, a ponieważ była to ostatnia sztuka, zalecił dokładne obejrzenie, czy nie jest uszkodzona. Pomógł mi w oględzinach wysuwając model z szeregu. Niestety na obudowie lodówki były wgniecenia. Sprzedawca udał się do komputera i sprawdził, że w sąsiednim sklepie jest też ten model na stanie, zalecił mi udanie się do tej placówki. Obsługę oceniam bardzo wysoko za fachowość i profesjonalizm obsługi klienta. W wielu sklepach standardem jest obniżka ostatnich sztuk z danego asortymentu, czy też towaru z wystawy. Nie dotyczy to jednak Euro AGD. Ze sklepu jednak wyszłam zadowolona.