Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Icemania
Treść opinii: Przedsiębiorstwa usługowe lub handlowo zwykle na czas świąt przyzwyczajają i kuszą konsumentów obniżkami cen oraz innymi promocjami. Jednak istnieją wyjątki i firmy, które starają się w tym czasie na klientach dodatkowo dorobić. Przykładem może być lodowisko Icemania, które w dniu 23.12 ogłosiło, że piątek (dzień przed wigilią) jest świętem. Przy kasie zostałem poinformowany przez pracownika, że z okazji świąt cena została podniesiona o złotówkę a dodatkowo czas wejścia został skrócony o pół godziny. Dziwna to strategia mając na uwadze nieudanym dla tego lodowiska początek sezonu. Wtedy to klienci zbojkotowali korzystanie z tafli, która ich zadaniem była nieprzygotowana do sezony. Faktem przy tym były liczne kontuzje oraz interwencja telewizji. Skończyło się poprawą stanu lodowiska i wydawać by się mogło, że po tym incydencie firma będzie chciał poprawić swój wizerunek w oczach klientów. A jednak Icemania widać w tym sezonie inaczej postanowiła odrobić straty. W lodowiska tego korzystam ze względu na niewielką odległość. W Lublinie działa jeszcze jedno odkryte obok hali globus. Praktyka działania Icemanii skłoniła mnie do tego, że następnym razem skorzystam z innego obiektu.