Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Od dłuższego czasu kasy biletowe znajdujące się w Holu dworca Szczecin główny uważam za jedne z najgorszych z jakimi się spotkałam. W holu dworca były czynne dwie kasy do których były małe kolejki. Nie zawsze jednak mała kolejka oznacza krotki czas oczekiwania. Gdy podeszłam do kolejki i ustawiłam się na jej końcu przy okienku stała młoda dziewczyna w czerwonym płaszczyku i spokojnym głosem tłumaczyć coś kasjerce. Po jej tłumaczeniu było słychać z za szyby poirytowany głos. Po chwili dziewczyna powiedziała że bilet przecież mia być z ulgą studencką. Na te słowa Pani z za szyby dosłownie zaczęła się drzeć, ze trzeba było mówić. dziewczyna spokojnie odpowiedziała kasjerce, ze mówiła na samym początku. Była godzina 10.05 spojrzałam na godziny przerwy w tym okienku i na chwilę zamarłam ponieważ godziny przerwy to 10:20- 10:40. Poprosiłam więc mamę aby dalej stała w tamtej kolejce i podeszłam jako czwarta do drugiej kolejki. Co do kasjerki wiele się nie pomyliłam na chwilę przed 10: 20 sprzedała w końcu dobrze wystawiony bilet młodej dziewczynie i poszła na przerwę. A kolejka została dosłownie : przegnana spory kawałek dalej. W kolejce gdzie ja stałam nastąpił chwilowy zator bo kasjerka znowu miała problem z wystawieniem biletu i wystawiała go ponownie. Uf o godz. 10: 25 bilet miałam w ręce. Hurra.