Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Rossmann
Treść opinii: Podłoga przed wejściem do sklepu jak i zarówno w jego wnętrzu była utrzymana w należytej czystości. Przy wejściu do sklepu była odpowiednia ilość koszyków na zakupy, były one uporządkowane, ładnie poustawiane w słupki. W trakcie robienia zakupów zauważyłem, że towary na półkach i regałach są ładnie i równo poustawianie. Nie zauważyłem też braków w towarach na półkach. Produkty były też dobrze oznakowane etykietami, nie znalazłem też błędów jeśli chodzi o oznaczenie cen produktów. Na sklepie był jeden pracownik, który udzielał pomocy w wyborze produktu klientowi. Po wybraniu produktów udałem się wraz z żoną do kasy. No niestety w kolejce do dwóch otwartych kas było ponad 15 osób. Kasjerki kilkakrotnie wzywały pomoc używając dzwonka. Jednak dopiero gdy odchodziliśmy już od kasy (a czekaliśmy grubo ponad 10 minut) trzeci pracownik podszedł i otworzył trzecią kasę. Wyrżnie widać było, że pracownikowi nie chce się siedzieć na kasie tylko woli rozmawiać z klientem, bo doradzał mu bardzo długo i widać było że to wręcz przeciąga, tylko po to by nie musieć iść na kasę. No cóż nie każdemu w pracy się chce pracować.