Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: T.K.

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Podłoga zarówno przed wejściem do sklepu jak i w jego wnętrzu była czysta. Przy wejściu była spora ilości wózków na zakupy, były one uporządkowane, poustawiane, panował tam porządek. Jednak brak było koszyków na mniejsze zakupy, nie było ani jednego, trzeba było ich szukać przy kasach. Przy wejściu była też odpowiednia ilość gazetek reklamowych, na stojaki z nimi również panował porządek. Robiąc zakupy zauważyłem spore braki na półkach i to nie tylko na dziale owoce i warzywa, ale trudno było też dostać jakiekolwiek pieczywo, sporo towarów brakowało też na dziale dodatków do ciast, dziale mięsnym, na innych działach też były braki. Przez to nie udało się wszystkiego kupić. W sklepie był duży ruch, wiele osób robiło zakupy, było to widać już na parkingu, gdzie trudno było o miejsce. W sklepie było tłoczno i ciężko było się po nim poruszać. Przy kasach były kolejki po 4-5osób do kasy, także nie trzeba był aż tak długo czekać i szło w miarę sprawnie. Jednak pod koniec kolejki, gdy kasjer obsługiwał już osobę przede mną się zaczęło czekanie. Osoba miała tylko dwie rzeczy butelkę piwa, i jakąś bułkę lub jakiś inny produkt z działu pieczywo, no i kasjer nie wiedział jak to skasować (jaki wpisać kod) i trzeba było czekać z 5 minut na pomoc kolejnego pracownika. Ja coś nie ma kodu kreskowego na sobie, to kasjer powinien albo znać na pamięć jak to ma wbić na kasę, albo mieć podręczną ściągawkę, a nie takie niepotrzebne wydłużanie czasu robienia zakupów.