Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Mimo trzech tankujących aut (w tym maluch) moje czwarte też o dziwo się zmieściło przy dystrybutorach, skupionych zbyt blisko, moim zdaniem. W takiej sytuacji narzekanie byłoby nie na miejscu więc mogę uznać że sprawnie i szybko zatankowałam, nie używając rękawiczek foliowych, mimo prośby pisemnej na tabliczce i ich dostępności przy dystrybutorze. Pb 95 już w cenie niestety wyższej 5,46 zł/litr to o dwa grosze więcej, trudno – chcesz jeździć – płać, nie chcesz płacić – idź piechotą. Drobnej budowy pracownica Alina każdego z klientów, obecnych aktualnie, obsłużyła z wdziękiem i przyjaznym nastawieniem, każdemu zaproponowała najpierw płyn do spryskiwacza, potem napój lub kawę. Miło, sprawnie, sympatycznie i bez cienia narzucania czy naciągania. Każdemu też przypomniała o karcie Vitay na punkty, nie każdy ją miał, ja oczywiście zawsze mam przy sobie bo po jakimś czasie zgromadzenie 9900 punktów upoważnia do sporo tańszego tankowania, a skoro i tak na tych stacjach jestem klientem to dlaczego nie skorzystać. Oczekiwanie do kasy trochę trwało bo dwóch klientów przede mną życzyło sobie faktury, ich prawo. Podjazd stacji czysty, uporządkowany, nieopodal kosz na śmieci, płyny samochodowe przeznaczone do sprzedaży widoczne łącznie z cenami. Ogólnie OK. i narzekać nie ma na co, wyłączając cenę benzyny ale to niczego nie zmieni. Wygląd i zachowanie pracownicy bez zarzutów, to podnosi walory tego CPN-u.