Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Sytuacja miała miejsce już jakiś czas temu, ale mimo wszystko niesmak pozostał a w przypadku popsucia się szafy nawet nie miałam cierpliwości reklamować jej. Zamówiona szafa przyszła, jednak po pierwszych próbach montażu okazało się, że jest.. krzywa. Po wielu telefonach i próbie wyjaśnienia przywieziono nową. Równie krzywą (w obu jedna boczna ścianka była szersza). I tu zaczął się dylemat. Cała seria jest krzywa. Nikt nic nie wie, próba telefonicznego wyjaśnienia kończyła się obietnicą oddzwonienia. Po kilku telefonach jednak dalej nic nie byliśmy w stanie wyjaśnić. Skończyło się na zamówieniu trochę większej szafy, a co za tym idzie domówieniem półek. Przywieźli wreszcie odpowiednią szafę, ale do ciemnej szafy dołączyli białe półki. Nie obeszło się bez wycieczki na drugi koniec miasta w celu wymiany. Na szafę, która miała być następnego dnia czekaliśmy (trzymając rzeczy w kartonach) ponad 2 tygodnie, czasu zmarnowanego na dojazdy tam oraz pieniędzy wydanych na telefony szkoda było liczyć. Jakość mebli adekwatna do obsługi - tylko nerwów do reklamowania ich brakło.