Opinia użytkownika: kamil22
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: organizacja pracy fatalna, bardzo duże kolejki. Udałem się do oddziału ponieważ płacąc w Real za zakupy ściągło mi z karty podwójnie pieniądze, co prawda dostałem paragon z "odmową " ale kasę mi i tak ściągnęło. w kolejsce spędziłem 45 minut, tylko po to by w ciągu 30 sekund dowiedzieć się ze wszystko jest ok i że pieniądze wróca do mnie w ciągu 7 dni. W międzyczasie przy jednym stanowisku Pracownica banku siedziała i sprawdzała jakieś papiery, mimo tego że była gigantyczna kolejka nie prosiła klientów w celu jej chociaż chwilowego rozładowania, najlepsze było to jak w którymś momencie do oddziału weszła jej chyba jakaś koleżanka którą pracownica od razu ukratkiem poprosiła i załatwiała z nią sprawę bez kolejki. Ludzie byli oburzeni ale nikt nie zareagował.