Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Wizyta w celu naprawy pękniętego zausznika. Od mojej ostatniej wizyty w tym salonie (zakup okularów) minęło prawie 1,5 roku. Pierwsze co rzuciło mi się od samego wejścia to zupełnie inny wygląd salonu. Jest dużo więcej przestrzeni - choć miejsca wystawowego bez zmian - trochę inne ustawienie kasy, stołów i zaplecza z gabinetem optycznym. Elegancko i czysto. Niestety modernizacja objęła tez kącik dla dzieci (poprzednio był mały stoliczek z kredkami itp) i w efekcie kącika teraz nie ma. Uważam to za spory minus, bo byłem akurat z dzieckiem i liczyłem, że właśnie w tym kąciku zajmę ją chwilę i będe mógł spookojnie załatiwć sprawę. Obsługa w ilości 3 osób na sali sprzedaży (potem doszła jeszcze jedna osoba). Niestety przy ilości klientów znajdujących się w sklepie i wymagających pomocy ta ilość obsługi okazała się zbyt mała. Czas oczekiwania na obsłużenie (stojąc przy kasie cały czas) - 12 minut. Niestety okazało się, że zausznik można tylko wymienić, ale jego cena jest na tyle droga, że bardziej opłaca się kupić całe nowe oprawki. Na szczęście były dostępne dokładnie takie same jak posiadam, choć ich cena względem zakupu wzrosła o 25%. Wymiana szkieł odbyła się od ręki i zajęła około 20 minut. Generalnie gdyby nie długi czas oczekiwania na obsługę oraz brak wspomnianego kącika dla dzieci, ocena byłaby lepsza.