Opinia użytkownika: Marcin_1253
Dotycząca firmy: Auto Hurt
Treść opinii: Byłem klientem powyższej firmy pierwszy raz i jeśli chodzi o serwis to chyba ostatni. Sklep i serwis znajduje się w dobrej lokalizacji i jest dobrze oznaczony. Wewnątrz sklepu jest kilka pomieszczeń, trochę chaotycznie urządzone a osobiście byłem obsługiwany "na odległość", gdyż pan siedział sobie w innym pokoju i z tamtego miejsca dopytywał o co chodzi, choć może to robić przy biurku przed klientem. Dużym plusem są oferowane ceny na części do aut i dość szybki czas realizacji, więc sam sklep działa dość dobrze. Jednak korzystałem również z serwisu, który tu oceniam (czyt. jednostanowiskowy garaż z kanałem na tyłach sklepu). Przesuwanie terminów i brak organizacji narzędzi pracy (panowie w trakcie naprawy na poczekaniu, jeżdżą do sklepu bo brakuje jakiegoś klucza). Wymiana prostej części miała trwać pół godziny a skończyła się po prawie dwóch. Oczywiście nie wolno wejść do warsztatu. Do tego efekt wymiany: źle uszczelniony przewód w trakcie naprawy spowodował, że następnego dnia straciłem płyn w pompie sprzęgła (więc i sprzęgło) i stanąłem w środku pola. Pan mechanik założył stary o-ring (koszt nowego- kilkadziesiąt groszy). Może to pojedyncza wpadka, ale serwisu osobiście nie polecam. Niska cena usługi powiększyła się o kosztowne wzywanie mechanika na trasie (w sobotę wieczór), holowanie i koszty naprawy.