Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy odbioru towaru zarezerwowanego za pośrednictwem strony internetowej www.mediamarkt.pl udałam się do punktu gdzie składa się reklamacje, oddaje elktrośmieci itp. Oddałam dwa elektrośmieci bez problemu, bez paragonów potwierdzających zakup nowego towaru tego samego asortymentu. Przy okazji zapytałam pokazując wydruk potwierdzający rezerwacje aparatu telefonicznego samsung gdzie zarezerwowany telefon mogę odebrać. Pan po przyjęciu elektrosmieci powiedział, że powinnam udać się na dział z telefonami i tam pracownik tego działu. Udałam się na salę sprzedaży. Odszukałam na dziale pracownika obsługi i pokazałam kwit rezerwacji. Pan był miły ale znowu zostałam odesłana dalej. Tym razem do punktu obsługi klienta gdzie wydawane są faktury. Tutaj pokazałam wydruk potwierdzający rezerwację. Pani po chwili odszukała telefon i zaprosiła mnie do stanowisk kasowego po drugiej stronie. Zapłaciłam kartą i otrzymałam potwierdzenie płatności kartą i aby odebrać fakturę z telefonem wróciłam poprzez bramkę bez zakupów na drugą stronę stanowiska. Pomimo, że na podanej wcześniej kartce były dane imię i nazwisko i adres. I powiedziałam o tym mówiąc, że fakturę poproszę na tamte dane Pani jednak chciała bym jej podyktowała dane. No trudno podyktowałam, fakturę otrzymałam ( przy imiennej a nie na firmę wystarczyłyby tamte dane). Uf, wszystko miło, kulturalnie ale jak na rezerwację to trochę zbyt dużo odsyłania i czekania itp. Gdybym nie rezerwowała a telefon wzięła z sali sprzedaży i skierowała się do kasy byłoby szybciej. Bo telefony jednak w koszu na sali sprzedaży były dostępne o czym nie wiedziałam rezerwując swój poprzez stronę www. Miło i uprzejmie tylko nieco za długo.