Opinia użytkownika: Sebastian_380
Dotycząca firmy: Helios
Treść opinii: Poszedłem do kina z chrześniakiem na premierę jednej z bajek. Po podejściu do kasy nikogo nie zastałem, poczekałem chwilkę i przyszła kasjerka. Dzień wcześniej zrobiłem rezerwację na 2 ulgowe bilety, więc podaje dane dot. rezerwacji a ekspedientka kasuje mi jak za normalny i ulgowy bilet. Zwracam jej uwagę, że rezerwowałem 2 ulgowe to Pani oburzyła się mówiąc: "taaaak...". Następnie gdy chciałem wejść na sale musiałem się upomnieć pana który obsługiwał kasę spożywczą, żeby otworzył ktoś salę i wydał okulary do 3D. Sprzedawca oświadczył, że z racji tego że jest ich dziś mało to przeprasza za spóźnienie ale wszystko jest na jego głowie. Po seansie chcieliśmy wyjść z sali lecz nikogo z obsługi nie było na sali żeby odebrał okulary, więc musiałem wyjść ponownie na teren sal sprzedaży celem zwrócenia okularów. Tam usłyszałem ponownie, że jest dziś mało obsługi i przepraszają. Jednakże chciałem dodać, że na terenie całego kina panował porządek.