Opinia użytkownika: Agnieszka_127
Dotycząca firmy: Bank Pocztowy
Treść opinii: Dnia18.12.g 12.35 wypełniłam przez Internet wniosek o otwarcie konta Nestor dla mojej mamy. Dnia 20.12. g. 7.41 otrzymałam mailem zaproszenie do placówki banku w celu podpisania umowy. Poszłam tam i tłumaczę, że jest to osoba niepełnosprawna, nie wychodząca z domu. Nadal mówiono mi, że musi przyjść osobiście. Po dyskusji nt dyskryminacji osób niepełnosprawnych okazało się, że możliwe będzie „wyjątkowe” wyjście. Ale na razie nie ma jeszcze dokumentów. Do dziś 29.12.g.12.10 ich nie przysłano. Dziwi mnie, że – przygotowując ofertę dla seniorów nikt nie pomyślał, że mogą to być osoby niewychodzące z domu i nie ma na to opracowanej procedury. Że w XXI wieku dokumenty przesyła się w formie papierowej zamiast wydrukować je z systemu. Bank nie ma żadnego terminu w którym musiałby wywiązać się z usługi założenia konta. Cała procedura sprawia wrażenie robienia łaski, zamiast wykonywania usługi.