Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orchidea
Treść opinii: Zjawiłam się w tej kwiaciarni, ponieważ potrzebowałam bukietu ślubnego. Trochę z konieczności (ślub w innym miejscu niż pomieszkiwałam ówcześnie) a trochę z naiwności uznałam, że jeśli zamówię bukiet w czwartek to cóż za problem zrobić go i odebrać w sobotę rano? Zwłaszcza, że miał być prosty, klasyczny, z czerwonych róż, które podobno zawsze są w asortymencie sklepu, bez żadnych udziwnień. Moje plany jednak szybko rozwiała Pani ok. 45 l pracująca w tej kwiaciarni. Po wejściu do kwiaciarni (owszem - czysto, schludnie i bardzo ładnie udekorowana) najpierw musiałam ponad 5 minut czekać aż Pani zakończy swą telefoniczną debatę (tematy stricte prywatne). Po przedstawieniu mojej sprawy Pani zmęczonym głosem (jakże bardziej wycieńczonym niż podczas plotek telefonicznych!) zaczęła mi opisywać jak mój ewentualny bukiet by wyglądał i kosztował. Niestety - nie były to zachęcające wypowiedzi, Pani zupełnie nie rozumiała pojęcia "prosty i klasyczny bukiet" a cena którą skrupulatnie wyliczała kilka minut (przerywając ten proces maltretowaniem i tak zmęczonych róż, celem okazania swojej wizji tego bukietu) daleko odbiegała od znanych mi standardów w tej dziedzinie. W końcu podziękowałam Pani za usługę co jeszcze bardziej powiększyło widoczną niechęć jaką żywiła do mojej osoby,która śmiała przerwać jej tele - plotki). Nie oceniałabym tej placówki tak negatywnie, gdyby nie podejście tej Pani do klienta i fakt,że piękny i niedrogi bukiet, bez najmniejszego problemu załatwiłam następnego dnia. Widać można.