Opinia użytkownika: Laila
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: W dniu dzisiejszym postanowiłam wybrać się po nowe kozaki. Mimo iż mamy dopiero połowę grudnia moje buty już nie nadają się do chodzenia a paragon wyblakł i z reklamacji nici. Tym razem postanowiłam kupić buty w innej sieci niż ostatnio. Na zakupy udałam się do sklepu Deichmann w galerii handlowej Bonarka City Center. W sklepie było czysto, panował dość duży ruch. Wybór butów był bardzo duży w porównaniu do innych sklepów tej sieci w Krakowie. Niestety panował też dość spory bałagan. Udało mi się znaleźć ładne buty po okazyjnej cenie. W kolejce do kasy była przede mną tylko jedna osoba. Trzeba było chwilę poczekać gdyż pracownicy nie było przy stanowisku ale została zawołana przez inną. Pracownica była miła (co prawda było widać, że ma bardzo wymuszony uśmiech ale to już inna sprawa). Przy zakupie dopytałam sprzedawczynię już tak profilaktycznie o zasady reklamacji, wszystko dokładnie mi wyjaśniła. Poleciła mi również jakiś środek do pielęgnacji obuwia od razu podając jego cenę. Po wydaniu reszty pracownica również się ze mną pożegnała(o czym większość sprzedawców zapomina).