Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Podłoga zarówno przed wejściem do banku (przedsionek z bankomatem) jak i już w samej placówce była brudna. Do tego tradycyjny już czerwony dywanik (znak szczególny Polbanku) idący środkiem oddziału, aż do kasy był brudny. Było widać na nim plamy, jakąś wstrętną rozdeptaną i przyklejoną gumę do żucia oraz co gorsze piach, kurz i jeszcze inne zabrudzenia (kłaczki, nitki itp.). Temu dywanikowi przydało by się solidne pranie. Przede mną w kolejce do kasy była tylko jedna osoba, ale jej obsługa przez kasjerkę ciągnęła się w nieskończoność. Czekałem grubo ponad 15 min zanim zostanę obsłużony. W banku wszczedzie gdzie tylko sie dało leżały sterty ulotek (stosy tych samych ulotek w kilku miejscach) w tym na ladzie kasy oraz na biurkach (nie obecnych dziś pracowników). Czekając do kasy, zauważyłem że rozkład biurek przy których obsługiwani są klienci jest tak nie fortunny, że każdy kto czeka do kasy to wszystko widzi i słyszy - zero dyskrecji dla klienta. Czekając tak długo zauważyłem nawet, że w oddziale jest wyłożony segregator z dokumentami do wglądu klientów (m. in. regulaminu), ale est tak umiejscowiony, że ciężko go dostrzec.