Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Mimo wielu negatywnych opinii o Polbanku, w marcu b.r. postanowiłam założyć w nim konto oszczędnościowe. No cóż, obsługa jak obsługa, ale warunki kont oszczędnościowych jak i lokat naprawdę jedne z korzystniejszych na rynku. Od marca niby wszystko ok, ale chyba dlatego, ze konto po prostu było. Niestety zablokowałam dostęp do obsługi internetowej wpisując trzy razy błędne hasło. I tu nadal wszystko w porządku. W końcu to niczyja wina tylko moja. Więc dzwonię na infolinię. Miły pan informuje mnie, że nie da się nic zrobić wirtualnie, zaprasza do oddziału banku. I tu zaczynają się problemy. Po wejściu do oddziału Banku niby wszystko w porządku. Czysto, schludnie, pracownicy na pozór uprzejmi. Kolejka ok 5 osób- obsługuje jedna pracownica, nagle pojawia się pracownik. Wszystko poszło szybciej. Gdy nadeszła moja kolej sprawę załatwiłam w 3 minuty. Pracownik wydał mi kopertę z nowym hasłem i zapewnił, że zanim wrócę do domu konto bðezie w pełni aktywne. Chyba zapomniał bo minął tydzień, a ja nadal nie mam dostępu do swojej gotówki