Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: coffeeheaven
Treść opinii: No i obeszłam się smakiem. Lubię czasem wpaść do coffee heaven . A już szczeku lnie na kawę gdy wiem że w ofercie pojawił się nowy limitowany, w tym wypadku „zimowy” smak. Dziś po seansie który nie co mnie uśpił i sprowadził głowę na senne rejony postanawiam właśnie podejść do tej sieciowej kawiarni na by co nieco się otrzeźwić. I gdy już złożę zmówienie i chcę płacić okazuje się że jest big problem. Należność chcę uregulować kartą a baristka informuje mnie że bardzo jej przykro mają przerwę techniczną czy coś takiego . W każdym bądź razie terminal nie działa, kartą zapłacić nie można. Dziewczyna z uśmiechem mnie informuje że za drzwiami jest bankomat. Nie planuję podejmować dziś gotówki , ta w portfelu nie jest mi potrzebna na dziś absolutnie. Awarię rozumiem. Brak zrozumienia na fakt iż zostaję o niej poinformowana już po złożeniu zamówienia. Żadnej pisemnej informacji o braku możliwości płatności kartą też nie napisano. I za to ujemna ocena. Co do wyglądu pracowników to ich strój był zgody z dres code firmy. Schludny, koszule firmowe. W podległej kawiarni części do konsumpcji na miejscu czysto i schludnie. Podłoga i stoliki umyte i sprzątnięte. Żadnych plam, żadnych śmieci. Czas obsługi też ok. Jako że przede mną była jeszcze jedna klientka dowiedziałam się tym sposobem że z zastawą jest problem i występują braki. Wizyta skoczyła się fiaskiem. A na kawę do konkurencji pozostaje mi się udać. A o tę nie trudno w Centrum Handlowym. Zwłaszcza tak dużym jak Atrium Targówek