Opinia użytkownika: PAN
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dobrze oświetlona stacja benzynowa sprawia wrażenie zadbanej i pewnej. Przy wejściu spacerował pracownik ochrony. Przy kasach znajdowało się dwóch pracowników. Kasa do której stanąłem była wolna. Pracownik spytał mnie "W czym mogę pomóc?". Poprosiłem o doładowanie "Tak-Tak za 25zł". Pan liczył pieniądze, rozmawiał z kolegą, przekładał dokumenty, nie patrzył na mnie i mnie nie słuchał. Po około 30sekundach zapytał się mnie ponownie :W czym mogę pomóc?" nie zmieniając swojego dotychczasowego sposobu zachowania. Ponowiłem swoją prośbę. Po około 20sekundach sprzedawca zapytał "Czy może Pan powtórzyć co podać?". Poprosiłem stanowczo aby spojrzał na mnie i wreszcie się wsłuchał w to co mówię. Pan zmieszał się, przeprosił i poprosił mimo wszystko o powtórzenie prośby. Zrobiłem to i dalej wszystko potoczyło się już sprawnie. Nabito mi punkty, wydano kod doładowania i pożegnano.