Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Benetton
Treść opinii: 1) wiedza i kompetencje personelu - z perosnelem trudno sie dogadac, sa to oosby mlode i niedoswiadczone, do tego kiepsko poinformowane i nie nastawione na to, aby pomoc klientowi. Jest poprawnie, ale nie ma przyjaznej atmosfery ani eksperckiej wiezy, najwyrazniuej sprzedawcy nie identyfikuja sie z marka. 2) Zachowanie i wygląd personelu - denerwuja mnie sportowe stroje sprzedawcow, nie pasujace zupelnie do eleganckiego wystroju salonu, do0 tego kasjerka okazala sie opryskliwa, a z uwagi na brak innych klientow w sklepie czulam sie non stop podejrzliwie obserwowana, zadna z pan mnie nie zagadnela. 3) Oferta, cena - barzo wysokie ceny, nie przystajace niestety do jakosci ani oryginalnosci oferty. Nie ma co wybrac, gdyz rzeczy sa nieciekawe, malo zroznicowane, a z drugiej strony nikeiedy znowu starsznie udziwnione, nie nadajace sie do noszenia na ulicy. Wysokie ceny dodatkowo zniechecaja. 4) Organizacja i czas obsługi - poprawnie, chwile czekalam co prawda przy kasie, ale nie z powodu kolejki bynajmniej, tylko tego, ze kasjerka ucinala sobie pogawedke na zapleczu. 5) Wygląd miejsca obsługi - salon nieuporzadkowany, brak metek oraz cen na wiekszosci ubran, ekspozycja na wieszakach pognieciona i nie uporzadkowana, ogolnie panuje chaos. Salon jest dosc czysty, ale juz przymierzalnie bardzo ciasne i niewygodne.